امام جمعه گرمی عنوان کرد مواد مخدر، فرهنگ ابتذال و تروريسم ابزارهای شيطانی غرب برای نابودی اسلام
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
خطیب جمعه گرمی توسعه و ترويج مواد مخدر، فرهنگ ابتذال و تروريسم را سه ابزار شيطانی غرب و استکبار جهانی برای نابودی اسلام و مسلمانان دانست.

به گزارش ارتاویل نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، همگان را به بهره‌مندي از فيوضات اين ماه آسماني فراخواند.

وی توسعه و ترويج مواد مخدر، فرهنگ ابتذال و تروريسم را سه ابزار شيطانی غرب و استکبار جهانی برای نابودی اسلام و مسلمانان دانست و بیان کرد: پدیده شوم مواد مخدر دامن‌گیر جامعه جهانی شده است.

خطیب جمعه گرمی با اشاره به هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: دستگاه قضاء، تنها پناهگاه کسانی است که مورد ستم قرار گرفته‌اند و برای بدست آوردن حقشان پناهگاهی جز دادگستری ندارند.

حجت‌الاسلام صفری افزود: امروز خاورمیانه از دشمنی و عداوت آمريکا و جهالت گروهی از تکفيری‌های تروريست که در واقع ابزار دست آمريکا هستند رنج می‌برد.

وی ادامه داد: گروه‌های تروريستی پياده نظام آمريکا جهت سرکوب اسلام هستند که گاهی در سوريه و گاهی در عراق و فردا در اردن و ساير کشورهای اسلامی به قتل عام مسلمانان و تخريب چهره اسلام مشغولند.

امام جمعه گرمی گفت: آمريکا همه‌جانبه و با تمام توان می‌خواهد اسلام واقعی را نابود کند و اسلام آمريکائی که مصداقش همين تکفيرهای آدم کش و ابزار دست دشمنان اسلام هستند، قرار دهد.

انتهاي پيام/


نظرات شما عزیزان:



[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:38 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 114888
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1